tiistai 8. lokakuuta 2013

Naamiaisasuideoita

Kohta on taas halloweenin aika, jolloin pidetään paljon naamiaisia. Olen tässä parin vuoden ajan pohtinut, että kun naamiaisiin mennään niin onhan se kiva panostaa. Olen kehittänyt pikkuhiljaa listaa mielessäni asuista, joihin minun on pakko saada pukeutua joskus. Olen tähän asti viihdyttänyt lähinnä katupummina, lentoemäntänä ja raksamiehenä. Tajusin tämän kohdalla että kenties jakaminen on ilo. Ottakaa tästä siis vapaasti ideoita omiin asupohdintoihinne!

#Mäkeksinnämäensinhorot

Hiihtäjä. Punaiset posket, sininen tiukka puku, suomipipo ja pari palaa mainoksia kylkiin. Sauvat tuomaan uskottavuutta.

Demonilaama. Laamapuku, kaulan kohdalle reikä jotta näen eteeni. Punaiset silmät laamalle.

Jättipippeli. Näitä kai myydään ihan yleisesti.

Jättihampurilainen. Olisi aika työ tehdä sellainen puku, mutta netistä etsiessäni löysin vain surkeita, liian pieniä versioita.


Tai sitten voi pukeutua tanssivaksi kääpiöksi, niin kuin minä keväällä.

Ei kommentteja: