maanantai 22. heinäkuuta 2019

MAASTOUDUIN HALISTEN KOSKEEN







Ei sinne pöpelikköön pitäisi mennä heilumaan, kun sieltä voi punkkien ja roskan lisäksi löytyä kyseenalaisia tyyppejä tekemässä pahuuksiaan. Halusin kuitenkin veden ääreen ja piiloon katseilta, joten ikuistimme siskoni kanssa yhden Ruisrock-asuni jälkikäteen. Tuon Indiskan kaftaanin lisäksi mulla oli festareilla mustat sukkahousut ja verkkosukkikset päällä, koska en kokenut että silloin lauantainakaan olisi ollut varsinainen helle. Illan pimetessä olin tyytyväinen valintaani. Kaftaani toimii myös kotiasuna ja rannalla (jos joskus sinne pääsen). Alle voi pukea topin, bikinit tai kotona ei mitään.

Kesäloma (=hetkellinen työttömyys) alkoi perjantaina, ja olen helpottunut. Kyllä ihminen vaan tarvitsee joutenoloa ja suunnittelemattomia kesäpäiviä. Mulla oli jo nyt mieletön viikonloppu kotona palautuen ja mökillä perheen kanssa. Nyt saan myös nukkua univelkoja pois, jos tämä lämmin sää sen suo. Tukkakin on lomamoodissa, kuten kuvista voi nähdä. Olen käyttänyt oikeita kesävaatteita luvattoman vähän, joten tässäpä nyt iloista kuvitusta niistäkin. Vältän pitkiä housuja parhaani mukaan seuraavat kolme viikkoa, ja pääsen käyttämään kaapista löytyviä hameita ja mekkoja. Mulla on perjantaina synttärijuhlat, joten silloin ainakin haluan diivavaihteen päälle! Saan vihdoin emännöidä ystäviä uudessa kämpässäni. Heitä on tulossa odotettua enemmän, joten katsotaan miten mahdumme... Aina voi vetää pihallakin happea, jos tila tuntuu loppuvan kesken! Ja toivottavasti luovuus pääsee lomalla kukkimaan, jotta blogissakin näkyisi reilummin tekstiä. :)


Luonnon oma kukkakimppu!


Ei kommentteja: