keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Union Jack love

Muistin tänään, että omistan aivan mahtavan union jack -kravatin, jonka sain kolme vuotta sitten synttärilahjaksi englantilaiselta ystävältäni. Tuota lipunkuvaahan voi käyttää melkein missä vain: itse haluaisin union jack -kuvioisen auton, lakanat, seinän, kengät joita muuten näemmä myydään Suomessakin...! :D Rajansa tietenkin kaikella. Olin myös unohtanut tuon lätsän olemassaolon. Siivoillessa vanhoja vaatteita ja tavaroita tulee esiin, ja pitäähän niitäkin tuulettaa välillä!



 Kuten kuvista näkyy, olen tänään ollut äärettömän gangsta. Olen kuunnellut Jay Z:tä ja ollut niin rentoa että. Sydämeni ja "fat bass" on luotu sykkimään yhdessä. Jos muuten olette toimistossa tai jossain hiljaisessa paikassa töissä, kannattaa kuunnella tuollaista gangstarappia. Tulee varmasti ihan eri fiilikset työntekoon!


Olin tänään jo toisen kerran tällä viikolla powerstepissä. Muistan kun pari kuukautta sitten olin siellä aivan ummikkona, ja nyt jaksan jo mennä koko tunnin täydellä teholla! Siellä oli myös muutama uusi steppiläinen, ja yhdellä oli selkeästi vaikea alku. Hän olisi halunnut näkemäni mukaan lopettaa jo puolen tunnin jälkeen mutta pyristeli loppuun asti. Haluaisin rohkaista sellaisia tyyppejä tulemaan ehdottomasti seuraavalla kerralla, jolloin jo tietää mitä odottaa. Siellä nimittäin käy välillä ihmisiä, jotka eivät tule enää toista kertaa todennäköisesti siksi, että alku takkusi. Kannattaisi, sillä minä en ainakaan maksa jäsenmaksua pelkästään hyvän olon vuoksi vaan myös sen pienen verenmaun. Seuraavilla tunneilla jaksaa jo varmasti paremmin ja tietää, millä painoilla kannattaa mennä. En olisi itsekään tunnilla nyt liekeissä, jos en olisi pyristellyt joka kerralla vähän lujemmin. Kunhan etenee pienin askelin niin pian sitä on suu ihan messingillä. Itsekin hurrasin täällä blogissa kun sain jo kolmannen virallisen lukijan. :D Pikkuhiljaa sitä edetään.