sunnuntai 16. elokuuta 2015

SOINI-PUMBA JA MUUT KOHTAAMISET

Nyt tulee aika räikeitä ja voimakkaita kuvia, mutta tulkoon. Nuo on otettu Halisten/Koroisten lenkkeilyreitillä. Sieltä minut voi joskus bongata juoksemasta - en kehtaa lopettaa kesken spurttiani, jos joku on näkemässä. Nurkan takana kävelen taas ihan taatusti...

Minulla on joku kävijäryntäys taas täällä blogissa, terve kaikille! Vietän nyt oikein leppoisaa lomaa, jonka en tosiaan uskonut ikinä tulevan. On tämä tehnyt terää: anopin auto ollut käytössä, ja lämmintä on riittänyt niin, että olen voinut makoilla auringossa ja syventyä kirjan lukemiseen. Olen käynyt jumpissa jopa lauantaiaamuna. Nyt on vahva tunne siitä, että oikeasti luen kerrankin jonkun kirjan loppuun. Olen lukenut tajuttoman määrän myös hömppälehtiä, joita olen ottanut muilta lainaksi. Ostin jopa Cosmopolitanin! Parjaan usein sitä lehteä, mutta tuntuu että siinä olisi oikeasti tapahtunut joku muutos laadun suhteen. Pysytellään nyt silti vielä niissä satunnaisissa Trendi-ostoksissa...

Olimme viikko sitten Grill it! -raflassa. On sattumoisin S-ketjun pulju, mutta saimmepahan korttia vinguttamalla puolta halvemman viinipullon! Jösses että oli hyvää, tulin pieneen vahinkokänniin. Näimme myös Perussuomalaisia. Oli Soinia, Halla-ahoa ja muita. minulla tuli mieleen että toinen noista poliitikoista muistuttaa jollain tavalla piirrettypossua. Esimerkiksi Leijonakuninkaan Pumbaa. Eipä siinä. Käskin hänen tehdä Baldfist-nyrkkitervehdyksiä vastaantulleille kaljuille/siilitukkaisille miehille, mutta ei hän kehdannut. Nauroimme myös, kuinka hän siilitukkansa ja isohkojen hartioidensa takia voisi käydä jostain uusnatsista, ja kuinka varmaan porukka naureskelee kadulla, että miksi tuo nainen on tuollaisen kanssa. No näkisittepä kun sillä on kunnon vaimonhakkaajapaita päällä! Sitä hän kehtaa tosin käyttää vain rannalle mentäessä, juurikin välttääkseen ikävät assosiaatiot.
Hah, toukokuinen kuva! Pisamat tallella vielä.

Ei kommentteja: